جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برته

حوزه/ سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه گفت: تلاش می کنیم هیچ طیف فکری اصیل حوزوی در این رسانه حذف نشده و صدای حوزویان اصیل و انقلابی باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین برته پیش از ظهر امروز در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه انجام شد، اظهار داشت: مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه پس از مدیریت آیت الله اعرافی راه اندازی شده و مجموعه تعاملات حوزه های علمیه با سایر نهادها و مراکز داخلی و خارجی در این مرکز انجام می پذیرد.

وی ابراز داشت: فعالیت های رسانه ای حوزه های علمیه نیز به این مرکز واگذار شده و امروز خبرگزاری حوزه به عنوان تنها مرجع تولید و انتشار اخبار حوزه های علمیه که صدای رسمی مرجعیت شیعه و روحانیت نیز هست، به این مرکز واگذار شده است.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه، هفته نامه افق حوزه را یکی دیگر از زیرمجموعه های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه دانست و گفت: یکی از تغییرات مأموریتی رسانه حوزه آن بوده که از رسانه رویدادمحور به رسانه کلان محور و محصول محور تبدیل شده و بستر تعاملات آکادمیک و علمی حوزه های علمیه در عرصه رسانه ها آغاز شود؛ لذا به این سمت رفته ایم تا ویژه نامه های تخصصی در علوم مورد نیاز نیز منتشر شود.

حجت الاسلام والمسلمین برته خاطرنشان ساخت: همچنین نخبگان حوزه ابزاری برای رساندن مطالبات و پیشنهادات و انتقادات خود به مدیران نداشتند؛ به همین دلیل این مأموریت نیز به رسانه حوزه واگذار شده تا صدای حوزویان را به مدیران حوزه برساند.

وی تصریح کرد: یکی از طرح های اجرا شده در این رسانه، طرح «صریح و بی پرده با آیت الله اعرافی» بوده که تحلیل آماری آن از سوی تیم تخصصی انجام شده تا خدمت مدیر حوزه های علمیه ارسال شود.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه بیان داشت: مطالبه گری حوزه های علمیه نسبت به نهادهای نظام نیز سهم کمتری در رسانه حوزه داشته که در برنامه جدید به دنبال ارتقاء این موضوع هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته اظهار داشت: تلاش می کنیم هیچ طیف فکری اصیل حوزوی در این رسانه حذف نشده و صدای حوزویان اصیل و انقلابی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha