جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پرچم ایران

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه ایلام با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی، گفت: آتش زدن پرچم ایران توسط یکی از آشوبگران، در حقیقت به آتش کشیدن احساسات ملی تمام جامعه ایرانی بود.

حجت الاسلام یونس گلی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، با توجه به اعتراضات اخیر مردمی گفت: اعتراضات مردم نسبت به شرایط کنونی اقتصادی و معیشتی حق آنان است، اما تخریب و ضربه زدن به اموال عمومی و هتک حرمت و شعارهای هنجار شکن کاری ناپسند و خلاف قانون است.

معاون امور طلاب حوزه ایلام با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی طلاب، اظهار کرد: انتقادات مردمی با رعایت قانون بیان شود و مسئولین نیز پاسخ مناسب به مشکلات مردم را ارائه دهند، ولی نباید فضا برای دخالت و سوء استفاده بیگانگان از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان فراهم شود.

وی با اشاره به آتس کشیدن پرچم ایران توسط یکی از اغتشاشگران، افزود: آتش زدن پرچم ایران توسط یکی از آشوبگران، در حقیقت به آتش کشیدن احساسات ملی تمام جامعه ایرانی بود.

حجت الاسلام گلی با اشاره به حضور دشمن شکن مردم ایران در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت، تصریح کرد: مردم به وظیفه انقلابی خود عمل کردند، اکنون نوبت مسئولان است که با اقدام و عمل جهادی، مشکلات مردمرا کاهش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha