دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عکس

حوزه/ در مراسمی حجت‌الاسلام فیروز گرجی به عنوان مسئول جدید دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین تکریم مسئول کانون مساجد استان یزد، کار کردن با مردم و اتصال جریان های مردمی با مساجد را یکی از فرصت های پیش روی کانون مساجد عنوان کرد.

سید خلف حوتی نژاد افزود: پرداختن به اهداف اصلی نظام مقدس اسلامی، یکی از وظایف دبیرخانه کانون مساجد با ابزارهای فرهنگی و هنری است و وصل شدن هنرمندان به مساجد و کانون ها و استفاده از فضای هنری در مساجد به عنوان اولویت هایی است که بایستی دنبال شود.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که در جامعه نباید جدایی بین مساجد و هنر وجود داشته باشد بلکه در کنار هم باید اهداف اسلام و انقلاب به صورت هنرمندانه بیان شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد در سال های متوالی رتبه های اول و دوم کشوری را کسب کرده است که ادامه این فعالیت ها از سوی مسئول جدید انتظار می رود.

برپایه این گزارش، در این مراسم  با  تقدیر از زحمات شش ساله محسن رستگاری مسئول اسبق کانون مساجد، حجت الاسلام فیروز گرجی به عنوان مسئول جدید دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد معرفی شد.

شد.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha