جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویری از نمایشگاه کتاب قم

حوزه/ همزمان با افتتاح شانزدهمین نمایشگاه استانی کتاب در کرمان، انتشارات دارالعرفان چهارمین حضور خود را در کرمان تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، انتشارات دارالعرفان با منشورات خود برای چهارمین سال پیاپی در نمایشگاه‌های فرهنگی و کتاب کرمان حضور پیدا کرد.

این انتشارات با 120 جلد کتاب در 80 عنوان که قریب به ده اثر آن مربوط به نیمه نخست سال جاری می‌باشد، بخش اعظمی از منشورات خود را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان با حضور ۵۰۰ ناشر و ۴۸ هزار عنوان کتاب در ۳۳۰ غرفه 13 دیماه تا 19 دیماه برای بازدید علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کشور دایر شد.

در نمایشگاه امسال، بیش از ٣٣٠ غرفه برای حضور ناشران تدارک دیده شده است ضمن این که ٦٠٠ میلیون تومان بن کتاب در حال توزیع می‌باشد. همچنین ساعت کار نمایشگاه از ١٠ صبح تا ٨ شب است.

حدود ٢٠ ناشر و مؤسسه استانی در نمایشگاه کتاب کرمان حضور دارند و در مجموع ٤٨ هزار عنوان کتاب در شانزدهمین نمایشگاه استان ارائه می‌شود.

برگزاری نشست‌های مختلف، برنامه‌های فرهنگی و... علاوه بر فروش کتاب در نمایشگاه اجرا خواهد شد و فضایی برای حضور مردم و بهره‌گیری از کتاب و فعالیت‌های حوزه کتابخوانی خواهد بود.

انتهای پیام   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha