سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و روحانیون مطالبه کننده حقوق مردم در دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه قم تصریح کرد: پیگیری مطالبه مردم در مساله معیشت و مبارزه با فساد از سوی مسئولان نباید به فراموش سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عزیزالله فهیمی، طی سخنانی در نشست توانمندسازی سرگروه های انجمن های علمی و معرفتی سازمان بسیج حقوقدانان استان قم که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با تاکید بر لزوم آمادگی همه جانبه و همیشگی علاقه مندان به انقلاب و رهروان راه امام و شهدا برای مقابله با دشمنان ابراز داشت: هیچ گاه دشمن را نباید دست کم گرفت و این فرمایش نورانی قرآن کریم است که در برابر دشمن هر چقدر که می توانید خود را مجهز و مسلح سازید.

وی افزود: امروزه این مساله فقط محدود به توان و قدرت نظامی و دفاعی نمی شود بلکه ما باید در عرصه های علمی ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی و حتی همین فضای مجازی ، قوی و قدرتمند شویم تا دشمن جرات و جسارت تعرض به ما و کشورمان را نداشته باشد.

این حقوقدان حوزوی همچنین با بیان این که دشمن امروز با ابزارهای رسانه ای و فرهنگی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی به جنگ نمایان با ما آمده است، گفت: به لطف الهی اغتشاشات و آشوب های اخیر با بصیرت و آگاهی مردم ما خاتمه یافت و بار دیگر دشمنان این ملت طعم شکست را تجربه کردند اما ما باید بدانیم که اعتراض مردم به وضع اقتصادی و نارضایتی ها از بحث مفاسد اقتصادی جدی است و نباید از آن غفلت کرد.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدای متعال و به کوری چشم دشمن، امروز نظام اسلامی ما در منطقه قدرت اول به شمار می رود ولی این مساله نباید باعث شود که ما از ارتقای توانایی های خود و مقابله با مشکلات و ضعف هایی چون مساله اقتصاد و نیز مبارزه با فساد در شکل های گوناگون آن غافل شویم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha