شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ماندگاری

حوزه/ ظهر امروز با حضور اساتید، کارشناسان و صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی نشست علمی «نظام هنجاری کارشناسی دینی رسانه ملی» به همت مرکز پژوهش های اسلامی صداو سیما در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» این نشست علمی که با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، کارشناس رسانه ملی و خطیب توانای حوزه علمیه برگزار گردید، پژوهشگران و علاقه‌مندان به حوزه رسانه ، به بیان دیدگاه های خود می پرداختند.

گفتنی است، نشست‌های «نقد و بررسي ديدگاه هاي برنامه سازان در حوزه كارشناسي ديني» و «پژوهش در برنامه ديني» از دیگر اقدامات علمی اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه به شمار می‌رود، این نشست با هدف تبیین مباحث دین و رسانه و بهره مندی از کارشناسان و نخبگان این عرصه برگزار تداوم دارد.

در این نشست علمی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری شرایط و ویژگی های یک کارشناس خوب و زبده را 14 ویژگی برشمرد و افزود: سوز یا اخلاص، سواد، سلیقه و هنرمندی، سلامت مالی و اخلاقی، سیاست و مدیریت، سعه صدر، سکوت، سخاوت و گذشت، سادگی و بی‌تکلفی، سعی مجاهدانه، سیر و تداوم، سرعت معقول، سبقت عاشقانه و سعادت‌طلبی از جمله این ویژگی ها می باشد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha