چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: اهداف اصلی دشمن از ایجاد فرقه های منحرف، هدف گرفتن بنیان خانواده ها، جوانان، زنان و دختران، کودکان و... است.

حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: اندیشه مهدویت به عنوان یک اصل مبتنی بر اصول و سنت های اسلامی و ناکارآمدی و عدم اغنای الگوهای دروغین و جعلی رایج در جامعه، باعث شده تا هر روز شاهد گرایش حقیقت جویان به اندیشه ناب مهدویت راستین باشیم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار با اشاره به این که باید ریشه ها و عوامل انحراف مدعیان دروغین فرقه های ضاله باید برای نسل جوان تبیین شود، افزود: اگر آموزه های دینی و اعتقادی برای آنان به درستی تبیین نشود، در دام فرقه های دروغین گرفتار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه روشنگری مهم ترین راه مقابله با تفکرات انحرافی و مدعیان دروغین است،، عنوان کرد: دشمنان با ایجاد فرقه های ضاله و دروغین مقاصد بسیاری را دنبال می کنند.

حجت الاسلام معصوم خانی به برخی از اهداف دشمنان در ساختن فرقه های دروغین و ضاله اشاره کرد و گفت: اهداف اصلی دشمن از ایجاد فرقه های منحرف و ضاله، هدف گرفتن بنیان خانواده ها، جوانان، زنان و دختران، کودکان و... است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار اظهار داشت: دشمن در مسیر حرکت و برنامه خود شگردهای خاصی برای جذب بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را به کار می برد که برخی از این شگردها شامل برپایی کلاسهای رشد، کمال، آرامش و موفقیت(مدیتیشن)؛ مراکز شفادهی، رمالی؛ کلاسهای ورزشی(یوگا،ذن و...)، دوستی ها والگوهای رفتاری می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha