سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، پیام تبریکی به مناسبت انتصاب رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری را به سمت رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور منصوب کردند که براین اساس، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، پیام تبریکی صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج ‌علی ‌اکبری

با سلام و تحیّات

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از سوی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در سطح جامعه اسلامی ایران است که با حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه جهت خواهد داد.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی حضرتعالی را در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر(عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha