پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ رونمایی از مجموعه ‌آثار مرحوم کاشف الغطاء

حوزه/ مجموعه آثار مرحوم آیت الله کاشف الغطا از علما و مراجع بزرگ تقلید تاریخ تشیع، مشتمل بر چهار ده جلد کتاب آثار کلامی ایشان عصر امروز با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در قم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، مجموعه آثار مرحوم آیت الله کاشف الغطا از علما و مراجع بزرگ تقلید تاریخ تشیع، عصر امروز با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی و برگزارکنندگان همایش بررسی اندیشه های کلامی علامه کاشف الغطاء در دفتر معظم له در قم رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین لکزایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به احیای آثار بزرگان دین گفت: این مجموعه در زمینه احیای آثار فاخر بزرگان شیعه از مهمترین مراکز به شمار می رود که نقش مهمی در پاسداشت اندیشه و شخصیت علمای بزرگ داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: مجموعه آثار کلامی مرحوم آیت الله کاشف الغطا از بزرگترین علمای تشیع که در قرن سیزده هجری می زیستند و آثار فراوانی نیز به یادگار گذاشتند توسط دفتر تبلیغات اسلامی گردآوری و ارایه شده است که این مجموعه مشتمل بر چهار ده جلد کتاب آثار کلامی ایشان را منتشر کرده است.

گفتنی است: در این مراسم حضرت آیت الله نوری همدانی نیز با اشاره به اهمیت بازشناسی و ارایه آثار و خدمات مرحوم کاشف الغطا از این حرکت مهم فرهنگی و دینی تقدیر کردند و در ادامه از این اثر فرهنگی نیز رونمایی کردند.

خاطرنشان می شود: همایش آیت الله کاشف الغطا پنجشنبه این هفته در قم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha