جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با تأکید بر پاسداشت چنین ایام اللهی از سوی همگان به‌ویژه مسئولان، گفت: متأسفانه پس از انقلاب اسلامی چنین رویدادی با سردی و خاموشی مواجه شد که لازم است صدا و سیما و همه رسانه‌های فعال و انقلابی این واقعه را به عنوان یک روز ملی در خوزستان مطرح کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام مردم اهواز علیه رژیم پهلوی و کشتار بی‌رحمانه اعتراض کنندگان از سوی مزدوران شاهنشاهی در ۲۷ دی سال ۵۷، اظهارداشت: چهارشنبه سیاه اهواز از جمله رویدادهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که الگویی برای همه مردم استان‌های کشور شد.

وی همچنین با اشاره به فرار شاه از کشور، گفت: قطعاً حضور مردم در خیابان‌های اهواز و آن حماسه عظیم سبب شد که شاه هیچ‌گاه فکر بازگشت به کشور را نکند و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ ایران رود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره تهاجمات بی‌رحمانه رژیم علیه مردم اهواز، بیان کرد: در چهارشنبه سیاه اهواز رژیم منحوس با همه توان وارد صحنه شد تا صدای آزادی‌خواه مردم را ساکت کند اما اقتدار و صلابت مردم تأثیر خود را برجای گذاشت و نهایتاً منجر به گسترده‌تر شدن قیام‌ها در سراسر استان و کشور شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مقابله با ظلم و بهره‌گیری از نیروی ایمان را دو مؤلفه اصلی پیشبرد خواسته مردم در راه‌اندازی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پس از حضور گسترده مردم در صحنه مبارزه، انقلاب اسلامی بارورتر و عرصه حضور مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات برای رویارویی با ظلم‌ها و خونریزی‌های رژیم شاه بیشتر شد.

وی در پایان با تأکید بر پاسداشت چنین ایام اللهی از سوی همگان به‌ویژه مسئولان، گفت: متأسفانه پس از انقلاب اسلامی چنین رویدادی با سردی و خاموشی مواجه شد که لازم است صدا و سیما و همه رسانه‌های فعال و انقلابی این واقعه را به عنوان یک روز ملی در خوزستان مطرح کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha