جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علیزاده ، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده، با اشاره به هدیه نفیس آستان قدس و مدیریت استانی حوزه علمیه خوزستان، به مبلغان طرح هجرت، گفت: شیوه دعوت کردن از مبلغین و خانواده‌اش نیز بدین شکل بود که دعوت‌نامه به اسم خانم مبلغ همراه با هدیه‌ای نفیس برای آن بانو نوشته و تقدیم می‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در نشست شورای معاونین حوزه علمیه این استان، با بیان اینکه بیشترین آمار اعزام روحانیون طرح هجرت، در سطح کشور به خوزستان تعلق دارد، اظهار داشت: جوان‌گرایی در اعزام طرح هجرت بلندمدت، نمود ویژه‌ای داشته؛ به طوری که تا پنج ساله گذشته اغلب مبلغان در رده‌های سنی بالا بودند، اما با رویه جدید این مسأله اصلاح و امروز بیشترین مبلغان طرح هجرت از جوانان انقلابی و خوش‌فکر خوزستان هستند.

وی با بیان اینکه ۳۱۵ مبلغ طرح هجرت بومی در خوزستان مشغول به فعالیت هستند، گفت: یکی از علت‌های پیشرفت اعزام مبلغ بومی به نقاط تبلیغی خوزستان، سرکشی و نظارت‌های ویژه مدیریت استانی به عملکرد مبلغان است که سبب ارتقاء فعالیت‌های آنان شده است.

حجت الاسلام علیزاده، با اشاره به هدیه نفیس آستان قدس و مدیریت استانی حوزه علمیه خوزستان، به مبلغان طرح هجرت، بیان کرد: به یاری خداوند متعال و همکاری بسیار ویژه استان قدس رضوی، موفق شدیم جمعی از مبلغان و همسرشان که تا امروز به مشهد مقدس، مشرف نشده بودند را اعزام کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه ۲۰۰ خانواده حوزوی را عازم مشهد مقدس کردیم، گفت: شیوه دعوت کردن از مبلغین و خانواده‌اش که مجموعاً ۷۷۰ نفر بودند نیز بدین شکل بود که دعوت‌نامه به اسم خانم مبلغ همراه با هدیه‌ای نفیس برای آن بانو نوشته و تقدیم می‌شد.

وی در پایان با بیان اینکه تقدیر از زحمات بی‌شائبه همسران مبلغین، وظیفه مدیریت‌های استانی است، گفت: اعزام خانواده‌های حوزوی با محوریت همسر روحانیون، به‌نوعی تقدیر از زحمات بی‌شائبه بانوان عزیزی است که در امر همسرداری مشغول به جهاد در خانه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha