جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرزا محمدی ، استاد حوزه علمیه قم

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه آل سعود و داعش نتیجه تلاش نظام استکباری برای در جهل نگاه داشتن مردم است، گفت: اسلام آمریکایی در واقع همان سبک عملی و تفکر آل سعود و آل خلیفه است که در جبهه مقابل اسلام ناب محمدی، فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محمد میرزا محمدی، از اساتید حوزه علمیه قم، امروز در همایش بزرگ فاطمی که در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، با بیان اینکه پیامبر در طول حیات خویش، با سه گروه «مشرکان»، «یهودیان» و «منافقان» مبارزه می‌کردند، گفت: اساساً پیامبر اسلام(ص) در زمان نبوت خویش با دو معضل بسیار جدی جهل و ضلالت مردم مواجه بودند و تلاش ایشان در مسیر عالم و عاقل کردم مردم صدر اسلام بود.

وی جهل و ضلالت را از اصلی‌ترین موانع هدایت مردم برشمرد و افزود: اگرچه هزار و اندی سال از رحلت پیامبر(ص) می‌گذرد، اما همچنان این دو عامل، از موانع اصلی هدایت بشریت هستند.

این خطیب حوزوی، با اشاره به تلاش دشمن برای تحریف اسلام راستین، گفت: نظام استکباری با ایجاد اسلام خشونت‌طلب و شیعه انگلیسی تلاش دارد تا چهره‌ای منفور و زشت از شریعت ناب محمدی(ص) را به منصه ظهور رساند و نگاه جهانیان را منحرف کند؛ از این رو یکی از راه‌های مقابله با این اسلام دروغین، برپایی هرچه باشکوه‌تر هیئات مذهبی همراه با شور و شعور علوی، فاطمی و حسینی است.

حجت الاسلام میرزا محمدی، وجود آل سعود و گروه‌هایی همچون داعش را نتیجه تلاش نظام استکباری برای در جهل نگاه داشتن مردم عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان در تلاش برای بازگشت به ارتداد قبل از بعثت نبوی هستند که از جمله ویژگی‌های آن تبعیض نژادی و طبقاتی، ثروت‌اندوزی، تعطیلی احکام الهی و... می‌باشد.

وی با بیان اینکه وحشی گری های داعش و آل سعود ریشه در جاهلیت صدر اسلام دارد، اظهارداشت: اسلام آمریکایی در واقع همان سبک عملی و تفکر آل سعود و آل خلیفه است که در جبهه مقابل اسلام ناب محمدی، فعالیت می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه، در پایان سخنان خود، تقابل با اسلام محمدی را هدف مشترک آل سعود و نظام استکباری آمریکا دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در چندین جبهه علیه دشمنان حقیقی اسلام مبارزه می‌کند که بهترین راه مقابله و غلبه بر آن‌ها، تعظیم شعائر دینی و برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های عزاداری اهل‌بیت(ع) می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha