جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گرد و خاک شدید در حوزه علمیه اهواز

حوزه/ کلیه مدارس علمیه کلان‌شهر اهواز و ۱۵ شهرستان دیگر استان خوزستان، به علت وقوع سامانه عظیم گرد و خاک، از سوی مدیریت حوزه علمیه خوزستان، تعطیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر تعطیلی مدارس علمیه ۱۶ شهرستان استان خوزستان، اظهار داشت: با توجه به وقوع سامانه عظیم گرد و خاک، امروز شنبه سی‌ام دی ماه جاری، کلیه مدارس علمیه کلان‌شهر و ۱۵ شهرستان دیگر استان تعطیل می‌باشند.

وی اسامی شهرستان‌هایی که مدارس علمیه آن‌ها تعطیل ‌شده‌اند را بدین صورت اعلام کرد: «اهواز»، «باوی»، «کارون»، «بستان»، «آبادان»، «خرمشهر»، «شادگان»، «ماهشهر»، «هویزه»، «سوسنگرد»، «حمیدیه»، «دزفول»، «اندیمشک»، «شوش»، «رامشیر» و «هندیجان».

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با بیان اینکه تعطیلی مدارس علمیه، یکی از آسیب‌های جدی برای دروس طلاب جوان است، اظهار داشت: هرچقدر که این تعطیلی‌ها بیشتر باشد، به‌مراتب یک طلبه نیز وقت کمتری را در کلاس درس و مباحثه قرار می‌دهد و این مهم آرام‌آرام به یکی از آسیب های جدی برای طلاب جوان قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، مدیریت حوزه علمیه استان با توجه به تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی به سؤالات طلاب و روحانیون و رقع مشکلات آنها، تعطیل نمی‌باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha