سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عیسی خنجر

حوزه/ عبد الغني عيسى الخنجر از فعالان سیاسی بحرینی گفت: توطئه گسترش اغتشاش و هرج و مرج داخلی در ایران خواب و رویایی است که دلال‌های حاکمان عرب از زمان طلوع انقلاب اسلامی که مردم شاه را از کشورشان بیرون کردند می بینند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، یکی از اقدامات حکومت مستبد آل خلیفه تحت فرماندهی عربستان سعودی موضوع عادی سازی روابط با اسراییل است.چندی پیش هیئتی از بحرین برای بازدید از فلسطین اشغالی به این کشور اعزام شد. سفر هیات بحرینی به فلسطین اشغالی اولین سفر رسمی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس بود و به شدت مورد استقبال رسانه های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

از سوی دیگر کشورهای عربی از جمله بحرین  و عربستان سعودی به رهبری رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال ایجاد درگیری داخلی در کشورهای حامی مقاومت و مخالف با عادی سازی با اسراییل هستند. در همین راستا سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه با عبد الغني عيسى الخنجر از فعالان بحرینی به گفت و گو پرداخت.

حوزه: یکی از نقشه های کشورهای عربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد نا آرامی در کشورهای حامی مقاومت که دارای پشتوانه مردمی هستند می باشد، این رویکرد با چه اهدافی از سوی جبهه استکباری انجام می شود؟

دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ بدترین دولت از حیث دفاع و پیشروی برای از بین بردن صلح در منطقه و بر افروختن جنگ ها و حمایت از پادشاهان و حکام و امیران دیکتاتور است. همچنین بدترین رییس جمهور به لحاظ تلاش برای عملیات نابود سازی و تخریب منطقه و وتحقق  امپریالیست متکبرانه که به شکل آشکار و زشتی بر ملاشده، است.

در همین راستا ، از تروریست و انتشار هرج و مرج و اغتشاش به خصوص در کشورهایی که تسلیم هیمنه آنها نمی شوند و می خواهند صاحب آزادی و دموکراسی و قانون مستقل و صاحب حق قانونی مردم و قانون اساسی عالی باشند،  مانند نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع و حمایت می کنند.

از این رو دولت آمریکا هرگز نظام جمهوری اسلامی ایران را بدون تلاش برای متزلزل کردن و منتشر کردن اغتشاش و صدور تروریست های تامین مالی شده صهیونیستی و سعودی و آمریکایی به داخل ایران رها نمی کند . همه دولت های مستبد در منطقه که از جمله آنها عربستان سعودی است و هر دولتی که تسلیم آنها شود با نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل مواضعش که حمایت از ملت های مستضعف به خصوص ملت مظلوم فلسطین است، مخالفت می کنند .تمام این کشورها توطئه و دسیسه چینی علیه ملت های منطقه می کنند و می خواهند فلسطین را با کمترین و بی ارزش ترین قیمت و بها بفروشند.

  نا آرامی در ایران خواب پریشان حکام عرب به قدمت انقلاب اسلامی ایران است

برنامه و توطئه گسترش اغتشاش و هرج و مرج داخلی در ایران خواب و رویایی است که دلال های حاکمان عرب از زمان طلوع انقلاب اسلامی که مردم شاه را از کشورشان بیرون کردند، می بینند ، و جمهوری اسلامی دست صهیونیست ها و آمریکایی ها را که در داخل ایران همیشه حضور داشتند، قطع کردند.اما این توطئه آنها تحقق پیدا نمی کند و با این پشتیبان مردمی، نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز پایان و زوالی به اذن و یاری خداوند نخواهد داشت.

چراکه نظام جمهوری اسلامی ایران از برترین نظام های دموکراسی و قانونی در منطقه است و به دلیل اینکه ملت ایران بزرگ و هوشیار از نقشه های دشمنان هست و این ملت ملتزم و پایبند به نظام و حکومت جمهوری اسلامی هستند و مشارکت عملی در اداره دولت و حکومت دارند در واقع در راه بهتر شدن تمام شرایط زندگی و  مصون کردن مردم از تجاوز و رخنه دشمنان تلاش و کوشش و تفکر و برنامه ریزی می کنند.

حوزه: در راستای برنامه های عادی سازی روابط اسراییل با حکومت بحرین چندی پیش هیئتی از بحرین با تلابیب اعزام شد در باره اهداف این سفر توضیح بفرماییید.

هیئت بحرینی که برای بازدید از فلسطین اشغالی اعزام شدند، نماینده ملت بحرین نبودند بلکه آنها نماینده نظام آل خلیفه و تلاش این حکومت برای همکاری و پذیرش صهیونیست ها بود که نتیجه استراتژیک یکپارچه از طرف سازمان های دیکتاتوری در منطقه به رهبری عربستان سعودی است که اهداف مختلفی را مد نظر دارند.

 

عادی سازی حکام خائن عرب با اسراییل با هدف محو قضیه قدس است

از جمله مهمترین این اهداف پایان دادن به مقاومت دربرابر اشغالگران صهیونیستی و تمام کردن قضیه اصلی که همان قدس شریف است.

از دیگر اهداف این سفر تلاش برای عادی سازی با اسراییل، و محافظت و دفاع از سازمان های دیکتاتوری است که ایجاد احساس ترس و وحشت در کشور می کنند و در نتیجه سرخوشی وعدم مشروعیت مردمی که دارند خود را منزوی یافتند و از این رو خودشان را به آغوش صهیونیست ها انداختند ، برای تثبیت دستورات آنها و ایستادگی مقابل قیام ها و انقلاب ملت ها و خشم آنها، این استراتژی را انتخاب کردند.

 به رسمیت شناختن اسراییل از نظر حاکمان عرب خائن؛ برای حمایت اسراییل از آنها و افزایش پوشش دهی سیاسی برای وجود و بقایشان علارغم دیکتاتوری ها ، استبداد ، وحشی گری و فسادشان، موثر و مفید می دانند.

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha