جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردبیر

حوزه/ سردبیر جدید فصلنامه علمی تخصصی «نامه جامعه» از سوی معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم فریده پیشوایی از سوی معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان سردبیر جدید فصلنامه علمی تخصصی «نامه جامعه» منصوب شد.

در این مراسم که کارکنان این مجموعه حضور داشتند، خانم ریحانه حقانی طی حکمی خانم فریده پیشوایی را به مدت دو سال به سمت سردبیری فصلنامه علمی تخصصی نامه جامعه منصوب کرد.

همچنین معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از تلاش‌های ارزنده خانم زینب طیبی، سردبیر پیشین این فصلنامه قدردانی کرد.

خانم «فریده پیشوایی» دانش پژوه ترم آخر سطح ۴ حوزه (دکتري) در گرايش تفسير تطبيقي است که از سال ۱۳۷۹ تا سال ۱۳۹۵ در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما مشغول به فعالیت  بوده است.

ارزيابی واحد نقد و ارزيابي برنامه هاي رسانه ملي، سردبيری گاهنامه ارمغان، سردبيری ماهنامه گلبرگ جوان و سردبيری فصلنامه تخصصي مطالعات جوان و رسانه از جمله فعالیت های وی در این مدت است.

 پیشوایی در حوزه پژوهش و نویسندگی آثاری را به چاپ رسانده، از جمله کتاب های «حجاب و عفاف درسيما، آسيب‌ها و راهکارها»، «غرب از رویا تا واقعیت»، «کتاب راهنما؛ ويژه سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني» و «صداقت در رسانه ملی» را تألیف کرده است، همچنین ده‌ها مقاله از ایشان به چاپ رسیده است.

وی همچنین به عنوان استاد راهنما و مشاور طلاب سطح دو و سه و از اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم است.

کسب رتبه پژوهشگر برتر مرکز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما، کسب رتبه پايان‌نامه برتر در جشنواره بانو امين ۱۳۸۹پايان‌نامه سطح ۳، کسب رتبه مقاله منتخب در همايش تجليل از پژوهشگران بسيجي و کسب تنديس فصلنامه برگزيده از جشنواره بين‌المللي زنان مسلمان از مجموع ۵۰ نشريه خارجي از كشورهاي مختلف و ۶۰ نشريه داخلي از جمله رتبه‌هایی است که در طول فعالیت‌های خود داشته است.

گفتنی است؛ فصلنامه معارف اسلامی نامه جامعه یکی از نشریات علمی تخصصی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) است که تا کنون ۱۲۱ شماره آن به چاپ رسیده است و شماره ۱۲۲ آن در حال چاپ است.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha