شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی گفت: سازمان بسیج طلاب وروحانیون نیز توانسته بسیاری از آثار مکتوب شهدای روحانی که به صورت عکس در اختیار خانواده ها بوده را جمع آوری و ثبت و ضبط نماید، همچنین کتاب خاطرات اساتید حوزه و روحانیونی که در جبهه های نبر حق علیه باطل بوده اند، در حال چاپ می باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی درجلسه کنگره سه هزار شهید استان قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین، استاندار و دیگر مسئولان برگزارشد به برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: اجلاسیه نقطه عطف فعالیت هایی است که استان در جمع آوری و حفط آثار هشت سال دفاع مقدس انجام داده است.

وی با اشاره به جمع آوری آثار شهدای روحانی، ادامه داد: سازمان بسیج طلاب وروحانیون نیز توانسته بسیاری از آثار مکتوب شهدای روحانی که به صورت عکس در اختیار خانواده ها بوده را جمع آوری و ثبت و ضبط نماید، همچنین کتاب خاطرات اساتید حوزه و روحانیونی که در جبهه های نبر حق علیه باطل بوده اند، در حال چاپ می باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: در تاریخ اسلام همواره عالمان مجاهدی به دنبال تبیین و پاسداری از گنجینه دین و میراث اهل بیت(ع) و مقابله با ظلم و ظالمان و اندیشه های انحرافی و غیر دینی بوده اند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: همه باید بدانیم که امروز نگاه طمع کارانه دشمنان همچنان به نظام و انقلاب اسلامی ما وجود دارد و یکی از راه های اصلی برای مقابله با این توطئه ها، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی زندگی این افراد برای نسل های جوان و آینده‌دار این سرزمین است.

وی از ساخت فیلم مستند یکی از شهدای روحانی استان قزوین خبر داد و گفت: کار تصویربرداری و مصاحبه با خانواده این شهید روحانی انجام شده و مراحل آخر را سپری می کند که امیدواریم با تدوین این فیلم مستند بتوانیم وظیفه خود را تا حدودی به شهدای روحانی استان قزوین ادا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha