پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر از یکی از قاریان مطرح کشوری برای حضور در مدرسه سفیران هدایت بیجار دعوت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی عصر امروز در نشست کمیته استقبال از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در جمع معاونین، اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج) بیجار اظهار داشت: باید قدر این انقلاب و دستاوردهای آن را بدانیم  و فریب تبلیغات سوء و هدفمند دشمنان را نخوریم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: از ماه ها قبل شبکه های ماهواره ای و  مجازی اقدامات خود علیه انقلاب اسلامی به ویژه ایام الله دهه فجر را آغاز کرده اند و نمونه بارز آن به راه انداختن اغتشاشات و سوءاستفاده از افکار و نیت جوانان و نوجوانان این مملکت بود.

حجت الاسلام محمودی در ادامه این نشست ضمن تاکید بر هرچه باشکوه برگزار کردن جشن های انقلاب در این دهه مبارکه، اظهار داشت: مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار، امسال نسبت به دوره های قبل برنامه های خود را هم از نظر کمی و هم کیفی ارتقاء بخشیده است و امید است که مورد استقبال طلاب و عامه مردم قرار بگیرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار افزود: براساس برنامه ریزی هایی که در این مدت داشته ایم، در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی این مدرسه  تمام انرژی و پتانسیل خود را برای برگزار کردن جشن هایی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام خواهد داد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود به برخی از این برنامه ها اشاره داشت و گفت: از برنامه های مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار می توان به حضور طلاب در مزار شهدا در روز اول دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدرسه سفیران هدایت بیجار اشاره کرد و اظهار داشت: در برنامه معنوی محفل انس با قرآن کریم از یکی از قاریان بین المللی قرآن کریم دعوت به عمل آورده ایم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار ادامه داد: سخنرانی در مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج)، پایگاه های مقاومت بسیج، مدارس و... از دیگر برنامه های ما در این دهه مبارک خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار دعوت از اساتید مطرح برای سخنرانی درباره این ایام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال پایگاه مقاومت مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج) بیجار افتتاح خواهد شد، گفت: تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان برتر شهرستان در پایه های تحصیلی مختلف، برگزاری مسابقات ورزشی بین طلاب، برگزاری اردوی علمی ـ زیارتی و معنوی، دیدار با بزرگان و مراجع قم از دیگر برنامه های این مدرسه در دهه مبارک فجر خواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار در پایان سخنان خود گفت: حسن ختام برنامه های دهه فجر امسال حضور پرشکوه طلاب و روحانیون در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha