جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ امروز حکومت دیکتاتور بحرین آلت دست مستکبران و متجاوزانی همانند آمریکا و صهیونیست و عربستان است و هیچ اراده ای از خود ندارد و رسماً کشور خود را پایگاه انگلیس کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار عده ای از طلاب حوزه علمیه قم، طلاب را به هوشیاری بیشتر نسبت به مسائل مهم جهان اسلام دعوت کردند.

ایشان ابراز داشتند: حضرت امیر (علیه السلام) فرمودند باید با ظالم مبارزه کرد و از مظلوم حمایت نمود و در این موضوع مرز جغرافیایی ملاک نیست؛ هر جا ظلمي باشد باید مقابله کرد و مظلوم را یاری نمود.

این مرجع تقلید با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، خاطرنشان ساختند: ما ضمن محکوم کردن این عمل حکومت بحرین، از مسلمانان می خواهیم این عمل ظالمانه را محکوم کرده و جوانان و مردم بحرین نیز به مبارزه خود ادامه دهند، 

معظم له تصریح کردند: اسلام راه شهادت و مبارزه و جهاد را برای ما باز کرد و اگر بخواهیم در مقابل ظلم ظالم سکوت کنیم، خود گرفتار همان ظلم می شویم؛ امروز حکومت دیکتاتور بحرین آلت دست مستکبران و متجاوزانی همانند آمریکا و صهیونیست و عربستان است و هیچ اراده ای از خود ندارد و رسماً کشور خود را پایگاه انگلیس کرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشتند: لازم است مسئولان سازمان های بین المللي از این وضعیت درآمده و نقض حقوق بشر در بحرین و یمن را ببینند و مانع شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha