جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمد پناهیان

حوزه/ سخنران و خطیب حوزوی تصریح کرد: مشکل نظام سلطه و جریان نفاق داخلی با اصل اسلام و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  احمد پناهیان ، شب گذشته طی سخنانی در هیئت فاطمیون قم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: آمریکا و به طور کلی نظام سلطه و ایادی داخلی اش که همان جریان نفاق باشند با اسلام قدرت گیری اسلام و ولایت مشکل دارند و به هر بهانه ای می خواهند به این قضیه خدشه وارد کنند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها و عداوت ها ، استوار و با قدرت به راه خود ادامه می دهد، گفت: 300 هزار شهید پای این انقلاب داده شده و لذا همه ما باید در راه دفاع از انقلاب و اسلام عزیز ، با حفظ روحیه جهادی و ایثارگرایانه ، وسط میدان باشیم.

این خطیب حوزوی خاطرنشان کرد: در این بین متاسفانه مشکل برخی افراد در داخل که در بین آن ها مسئولان نیز هستند، این است که با اسلام انقلابی که مروج فرهنگ ایثار و شهادت است مشکل دارند وبه این خاطر می خواستند به خیال خود درس شهدا و رزمندگان را از دروس آموزش و پرورش حذف کنند.

وی افزود: جریان انقلابی به هیچ وجه نباید نسبت به این قضایا خاموش و منفعل باشد چرا که ما دغدغه دینی و ولایتمداری را از سیره حضرت زهرا(س) آموخته ایم و با بصیرت در صحنه حضور داریم و از انقلاب و دین و آموزه های مکتب اهل بیت(ع) دفاع می کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha