سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام جعفری راد

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: همایش پیاده روی خانواده های طلاب و روحانیون بیرجند به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین هادی جعفری راد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، درخصوص برنامه های تدارک دیده شده بمناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ظهر امروز همایش دوچرخه سواری ویژه فرزندان خانواده های روحانیون بیرجند با حضور حدود 50 نفر از علاقه مندان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رکاب زنان، حرکت خود را از میدان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و در مصلای المهدی(عج) بیرجند به پایان می رسانند، گفت: به 20 نفر از شرکت کنندگان با اهدای کارت هدیه تقدیر خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی با عنوان "رهروان راه ولایت و کرامت" ویژه خانواده های روحانیون، گفت: این همایش که صبح جمعه 13 بهمن از مزار شهدای بیرجند و بهشت متقین آغاز می شود، تا مزار امامزادگان باقریه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام جعفری راد افزود: این همایش با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده های روحانیون برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دومین همایش پیاده روی در سال جاری است، گفت: همایش قبلی در شهریور ماه و با حضور حدود 700 شرکت کننده برگزار شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در انتهای این همایش به قید قرعه به 35 نفر از شرکت کنندگان هدیه داده می شود افزود: در انتها 5 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 30 کمک هزینه نقدی به نفرات اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری راد طول این مسیر را ۳/۵ کیلومتر عنوان کرد و افزود: در پایان این همایش صرف صبحانه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی و مراسم سخنرانی و اهدای جوایز خواهد بود.

وی بیان داشت: همچنین در انتهای برنامه های فردا مسابقه دو میدانی ویژه برادران در گروه های سنی مختلف برگزار می شود و از نفرات برتر تقدیر به عمل می آید.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حاشیه مراسم پیاده روی خانواده های روحانیون، چکاپ سلامتی افراد انجام می شود.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha