پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احسان فرد آقایی

حوزه/ مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، از اعزام بیش از یک هزار و ۸۰۰ مبلغ خوزستانی به مناطق شهری و روستایی هم‌زمان ایام سوگواری فاطمیه اول و دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، از اعزام بیش از یک هزار مبلغ و مبلغه به نقاط تبلیغی خوزستان خبرداد و گفت: پیش از آغاز دهه فجر فراخوان ثبت‌نام مبلغین در سامانه اعزام مبلغ سازمان تبلیغات ارسال و بدین ترتیب، آن دسته از مبلغانی که مایل به حضور در این امر الهی بودند، آمادگی خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر در سامانه سجام نام‌نویسی کرده‌اند، اظهارداشت: از این تعداد بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ مبلغ خواهر و برادر در طرح اعزام مبلغ ایام الله دهه فجر شرکت کردند.

حجت الاسلام فرد آقایی، تعداد برادران مبلغ را یک هزار نفر و خواهران را بیش از ۸۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد نفرات در ۲۷ شهر و قریب به ۱۰۰ روستا فعالیت می‌کنند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به نقاط تبلیغی مورد هدف مبلغان، گفت: مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، مراکز فرهنگی و مدارس برخی از نقاط مورد هدف مبلغان خوزستانی هستند.

وی در پایان مقارن بودن ایام فاطمیه و دهه فجر را یک فرصت مناسب برای مبلغان دانست و تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب، نقش انقلاب اسلامی در بیداری امت‌های اسلامی منطقه و جهان، ذکر خاطرات و مباحث مهم دوران انقلاب و دفاع مقدس، روشنگری نسبت به موضوع‌های مثل جنگ نرم و چرایی دخالت‌های آمریکا در مسائل مختلف از جمله محورهای تبلیغی مبلغان می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha