یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاویر/ نمایشگاه "انقلاب ایران، فراتر از ایران"در قم

حوزه/ در نمایشگاه فرهنگی «انقلاب ایران، فراتر از ایران» با استفاده از ۱۵ کارشناس طلبه و روحانی در قالب غرفه‌های جداگانه به موضوعاتی پیرامون انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه «انقلاب ایران، فراتر از ایران» اظهار کرد: این نمایشگاه داری پنج غرفه و یک سالن برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی است که در این سالن هر شب از ساعت هفت نشست‌های تخصصی با حضور سخنرانان بین‌المللی از کشورهای مختلف دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: سیر تمدن اسلامی از بعثت تا انقلاب اسلامی، گفتمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بازتاب‌های انقلاب اسلامی، آینده انقلاب اسلامی و کودک و نوجوان عنوان غرفه‌های این نمایشگاه به شمار می‌روند.

مسئول نمایشگاه‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت‌(س) تصریح کرد: در این نمایشگاه فرهنگی با استفاده از روایتگری 15 کارشناس طلبه و روحانی در قالب غرفه‌های جداگانه به موضوعاتی پیرامون انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از سوی موسسه اتحادیه امت واحده با مشارکت شهرداری قم و حمایت  آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در صحن جامع فاطمی برپاشده است و تا 22 بهمن‌ماه طی ساعات 10 الی 13 و 16 الی 22 میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha