پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام هادی صادقی

حوزه/ وقتی حوادثی از سوی دشمنان ایجاد می شود، هر حمله ای یا توطئه ای می کنند، مردم جواب را محکم تر و پشتیبانی قوی تری از گذشته می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران وقتی حوادثی  از سوی دشمنان برای ملت ایجاد شده است، هر حمله ای یا توطئه ای کرده، مردم جواب را محکم تر داده و پشتیبانی قوی تری از نظام خود کرده اند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه تاکیدکرد: 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد بزرگی است و خون زیادی به پای این دستاورد، ریخته شده است، چطور ممکن است مردم این استقلال را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه قطعا راهپیمایی22  بهمن امسال پرنشاط و با صلابت تر از گذشته برگزار می شود، اظهار داشت: همان طوری که رهبر انقلاب گفتند؛ اگر چه مشکلات اقتصادی و مفاسد هست، اما آن طرف دستاوردهای نظامی، علمی، فن آوری داریم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: این موارد نشان می دهد، در بسیاری از وقایع موفق عمل کردیم و دستاوردهایی که داریم  به همین راحتی بدست نیامده است. بنابراین می توان با همکاری همه مشکلات را از بین برد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha