جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد  - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه تحصیل تا پایه ۱۰ در سه شهرستان در سمنان فراهم است، گفت: استان سمنان ۱۰۱ شهید طلبه تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد، در دیدار با رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه به میزبانی مدیریت حوزه علمیه استان سمنان، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های مدیریت حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ مسجد، حسینیه و فاطمیه در سطح استان وجود دارد، اظهار داشت: در اکثریت مساجد سطح استان سمنان هر سه وعده نماز برگزار می‌شود و طرح امین نیز در بیشتر مدارس استان اجرا می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان یک استان مذهبی، فرهنگی و روحانی پرور است، تصریح کرد: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان به‌غیراز سطح یک تا پایه 10 شرایط تحصیل طلاب فراهم است.

وی با بیان اینکه در سطح استان سمنان 13 مدرسه علمیه فعال هستند، افزود: در سطح استان 101 شهید طلبه و روحانی در دفاع مقدس داریم و در راستای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) روحانیونی نیز از این استان در میدان نبر با تکفیری‌ها، حضور پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به تشکیل پایگاه بسیج در همه مدارس علمیه استان سمنان، خاطرنشان کرد: با همکاری  طلاب و حوزه علمیه با پایگاه‌های بسیج جزو مدارس برتر کشور هستیم و طلاب استان در برنامه‌های مختلف بسیج ازجمله راهیان نور حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha