شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
دیدار صمیمانه مدیر حوزه های علمیه با اساتید و فضلای حوزه

حوزه/ دیدار صمیمانه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، با اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم،امشب در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، دیدار صمیمانه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، اساتید، فضلا و طلاب حوزه های علمیه امشب در سالن اجتماعات فیضیه قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه،‌ در این مراسم با بیان اینکه امشب شاهد برگزاری دیدار صمیمانه با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه هستیم، گفت: هدف از برگزاری این دیدار عمومی، ارائه نقطه نظرات و بیان دیدگاهای مختلف است.

وی افزود: در یک سال گذشته که طرح صمیمانه مدیر حوزه های علمیه، اساتید، فضلا و طلاب اجرایی شده،  22جلسه در این راستا برگزار شده و در این جلسات 500 نفر  از اساتید، فضلا و طلاب به ارائه نظرات، پیشنهادات، ایده و انتقاد در مسائل مختلف پرداختند.

بر اساس این گزارش: در این دیدار تنی چند از اساتید سطح عالی و فضلای حوزه علمیه به ایراد سخن پرداخته و مسائلی را در رابطه با موضوعات مختلف ارائه کردند که بیشترین موضوعات ارائه شده در مورد اخلاق، معیشت، تبلیغ  بود

خاطرنشان می شود: طلاب برای دیدار با مدیر می توانند با ارائه درخواست ازطریق سامانه سفیر به نشانی الکترونیکی safir.ismc.ir  یا ارسال پیامک درخواست ملاقات به شماره 300022552000096 و یامراجعه حضوری به روابط عمومی مرکز مدیریت های حوزه های علمیه اقدام نمایند.۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha