پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاج صادق آهنگران

حوزه/ حاج صادق آهنگران با بیان اینکه آرزوی دیرینه من خدمت در رکاب آقا امام زمان(عج) و مداحی برای آن حضرت است، گفت: از خدا می‌خواهم توفیقی عنایت کند که زمان ظهور حضرت حجت(عج) را درک و در رکاب آن خدمت‌رسانی و مداحی کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، صادق آهنگران، مداح انقلابی استان خوزستان، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا، با بیان اینکه طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند، اظهارداشت: إن شاءالله باید تلاش کنیم تا جامعه را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت(عج) آماده سازیم و در این راستا شما طلاب مهم‌ترین وظیفه را بر عهده دارید.

وی، تبلیغ دین در جامعه کنونی را اقدامی مهم و تأثیرگذار خواند و تصریح کرد: امروز که جهان آماده تحولاتی عظیم شده، طلاب و روحانیون باید پیشگام این تحولات بوده و جوامع را به سوی آمدن منجی عالم بشریت آماده کنند.

وی با بیان اینکه آرزوی دیرینه من خدمت در رکاب حضرت حجت(عج) و مداحی برای آن حضرت است، ابراز داشت: از خدا می‌خواهم توفیقی عنایت کند که زمان ظهور حضرت حجت(عج) را درک و در رکاب آن خدمت‌رسانی و مداحی کنم.

لازم به ذکر است، آیین تقدیر از مداح انقلابی استان خوزستان، با حضور جمع کثیری روحانیون در مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha