دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
۲۲ بهمن

حوزه/ ائمه جمعه استان خراسان شمالی با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و ۲۲ بهمن اعلام کردند: حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هر سال، رفراندوم سالانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تنی چند از ائمه جمعه استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و 22 بهمن اظهار داشتند: حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن هر سال، رفراندوم سالانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نظام را بیمه می‌کند

حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام‌جمعه شیروان با اشاره به این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری مردم ایران اسلامی را به رخ دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی می‌کشاند و نظام اسلامی را بیمه می‌کن، گفت: مردم ما همواره با بصیرت و شناخت در عرصه‌های گوناگون حضور یافته و این حضور امید دشمن را به یأس و ناامیدی تبدیل کرده است.

امام‌جمعه شیروان گفت: برقراری حکومت اسلامی آرزوی هزار ساله مؤمنان بود که این آرزو با تحقق نظام جمهوری اسلامی با فداکاری مردم و رهبری امام خمینی (ره) تحقق یافت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نخستین گام برای ظهور حکومت عدل مهدوی بود، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم با حفظ انقلاب درونی، انقلاب بیرونی را با وحدت کلمه و اطاعت از رهبری و صبر و استقامت حفظ کنیم.

 22 بهمن روز اوج اقتدار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امام‌جمعه اسفراین نیز گفت: 22 بهمن روز اوج اقتدار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است.

وی، استقامت 35 ساله ملت ایران در عرصه‌های مختلف را ستود و آن را نشانه رشد و بالندگی و درک عمیق مردم از انقلاب اسلامی دانست  و تصریح کرد: رشد و تکامل و بیداری امت اسلام و ملت‌های دربند و استحکام نظام و پیمودن پیچ‌وخم‌های 33 ساله از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود

امام جمعه شیروان، حضور پر شور مردم در جشن انقلاب 22 بهمن را مایه‌ی خوشحالی دوستان انقلاب و ناراحتی و ناامیدی دشمنان عنوان کرد و گفت: رمز پیروزی و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه است.

22  بهمن مظهر زنده بودن انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام‌جمعه فاروج هم گفت: 22  بهمن مظهر زنده بودن انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و ایستادگی ملت است.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه و دفاع از هویت و ارزش‌های نظام است، اظهار کرد: حضور مردم در این راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی ملت ایران است.

امام‌جمعه فاروج با بیان اینکه، اگرچه مردمی بودن در انقلاب‏ های دیگر هم کم‌وبیش دیده می ‏شود، خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی با رهبری دینی و اتکای به همه اقشار مردم بود.

یوم‌الله 22 بهمن مهم‌ترین و تأثیرگذارترین روز نظام مقدس اسلامی است

حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام‌جمعه آشخانه نیز با بیان این که یوم‌الله 22 بهمن مهم‌ترین و تأثیرگذارترین روز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مردم بصیر ایران اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه امسال با حضور گسترده خود در راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا می‌دهند.

امام‌جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: این حضور نشان از تداوم انقلاب و زنده بودن راه امام (ره) است و موجب بالندگی جهان اسلام می‌شود.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی به دشمنان است

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، امام‌جمعه جاجرم نیز گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی بر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این که مردم در روز 22 بهمن با حضوری پرشور و با وحدت کلمه پاسخ یاوه‌گویی‌های ایادی استکبار را که با زبان تهدید علیه ملت ایران صحبت می‌کنند، خواهند داد، افزود:   دهه فجر ایامی الهی است که عزم ملت ایران اسلامی را در پاسداری، پایداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استوارتر می‌کند

امام جمعه جاجرم با بيان اينكه وقوع انقلاب اسلامي يكي از معجزات تاريخ است، گفت: اين انقلاب تنها يك تغيير حكومتي نبود، بلكه تغيير ارزش‌ها و باورها و نگرش‌هاي مردم بود.

حجت‌الاسلام موسوی، بزرگ‌ترین و بهترین و کم‌هزینه‌ترین انقلاب‌های دنیا را انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان تمامی امکانات را علیه انقلاب اسلامی بکار گرفتند تا پایه‌های نظام را تخریب کنند، اما با رهبری مدبرانه امام راحل (ره) و امام خامنه ای از رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha