شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سفر معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه به مناطق عملیاتی جنوب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ملک‌دار، رئیس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور، طی سفری یک‌روزه به خوزستان، از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک‌دار، رئیس مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان و همچنین رئیس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور، طی سفری یک‌روزه به خوزستان، از مناطق عملیاتی جنوب بازدید و از نزدیک با روند خدمت‌رسانی به طلاب در مناطق عملیاتی آشنا شدند.

وی در این سفر از موقعیت پادگان شهید باکری و شهید حبیب‌اللهی، یادمان شهدای هویزه و دوکوهه، بازدید و بر کیفی سازی هرچه بیشتر برنامه‌های اجرایی و زیارتی در سفرهای راهیان نور طلاب و روحانیون سراسر کشور به مناطق عملیاتی تأکید کرد.

همچنین حجت الاسلام اصلانی، مسئول دفتر رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور، در حاشیه سفر رئیس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه به مناطق عملیاتی جنوب، با بیان اینکه اهتمام معاونت امور طلاب بر کیفی سازی هرچه بیشتر سفرهای زیارتی است، گفت: از آنجایی که رئیس مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان به طور هم‌زمان رئیس ستاد راحیان نور حوزه‌های علمیه می‌باشد، برنامه‌های بسیار جامع و مطلوبی در زمینه خدمت‌رسانی معنوی به طلاب برگزار و هم اکنون نیز در حال انجام می‌باشد.

لازم به ذکر است، در دهه فجر سال جاری، تعداد یک هزار و ۱۰۰ طلبه و روحانی از ۴ چهار استان کشور، از مناطق عملیاتی دوکوهه، دهلران، فکه، کانال کمیل و حنظله، چزابه، بستان، دهلاویه، هویزه، طلاییه و شلمچه، بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha