شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پدیرش

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تحصیل یک هزارو ۶۰۰ طلبه در مدارس علمیه این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم اکرم مهرابی، امروز در جلسه پذیرش و جذب طلبه در مدارس علمیه خواهران استان لرستان که با حضور مدیر و معاونان مدارس علمیه در مدیریت خواهران استان برگزار شد با اشاره به اینکه بابید تدابیر لازم برای جذب با کیفیت و حداکثری برای ورود به مدارس اندیشیده شود، گفت: مدیران، معاونان و مشاوران مدارس علمیه باید با تبلیغات میدانی و رایزنی ها با ادارات آموزش و پرورش، بسیج و ... مشاوره های لازم در خصوص نحوه ورود به مدارس علمیه را به علاقمندان متقاضی ارائه دهند .

وی با بیان اینکه برای جذب حداکثری طلبه در مدارس علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید تدابیر لازم اندیشیده شده است، ادامه داد: در این راستا با ارسال پیامک برای مخاطبین تلفن همراه نحوه و شرایط ورود به حوزه علمیه خواهران اطلاع رسانی شده است .

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان نصب بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی در مرکز استان و شهرستانها را از دیگر اقدامات در راستای اطلاع رسانی علاقمندان ورود به حوزه  برشمرد و خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری این اقدامات در دید عابران و هم استانی ها برای اطلاع رسانی نصب شده است .

 مهرابی، رایزنی و  تشکیل جلسه با ائمه جمعه شهرهای استان برای اطلاع رسانی نحوه ورود به حوزه در تریبون نماز جمعه را از دیگر اقدامات برای جذب حداکثری طلبه به مدارس علمیه استان برشمرد و گفت: با رایزنی با مسئولان ادارات آموزش و پرورش در مناطق مختلف استان لرستان علاوه بر حضور اساتید و طلاب حوزه در مدارس، دانش آموزان نیز از مدارس علمیه شهرهای استان بازدید خواهند داشت که با فضا و سیمای کلی حوزه و تحصیل در این مراکز آشنا شوند .

وی با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 600 طلبه در سطوح  2و 3 حوزه به تحصیل علوم حوزه مشغول هستند، گفت: ظرفیت پذیرش امسال حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز 440 نفر اعلام شده است .

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه علاقمندان ورود به تحصیل در حوزه علمیه خواهران استان لرستان می توانند حضوری به مدارس و یا با مراجعه به سایت حوزه علمیه خواهران نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند، افزود: امسال برای اولین بار مدرسه علمیه فاطمیه(س) اقدام به پذیرش طلبه بصورت پاره وقت نموده و داوطلبان می توانند در این مدارس به تحصیل علوم حوزه بصورت پاره وقت بپردازند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha