جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد سعید حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم از جوانان خواستند اعتقادات خود را حفظ کنند به گونه ای که عقیده آنها روز به روز تقویت شود، زیرا اعتقادات شیعه برگرفته از قرآن کریم و سیره عترت است که به دست ما رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته گروهی از جوانان دانشجوی عراقی با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار از جوانان خواستند اعتقادات خود را حفظ کنند به گونه ای که عقیده آنها روز به روز تقویت شود، زیرا اعتقادات شیعه برگرفته از قرآن کریم و سیره عترت است که به دست ما رسیده است و جوانان باید مراقب باشند فریب ظواهر زودگذر دنیا را نخورند، زیرا این ظواهر جوانان را از مبانی و اعتقادات آنها دور می کند و ما به واسطه همین اعتقادات بود که در برابر داعش پیروز شدیم و از عراق و مقدسات آن دفاع کردیم.

این مرجع تقلید شیعه در ادامه سخنان خود با اشاره به سیره حضرت فاطمه(ع) گفتند: ما در آستانه سالروز شهادت این بانوی بزرگ اسلام هستیم و سیره ایشان و امام علی و امام حسن و سیدالشهدا علیهم السلام بر این بود که در راه حق و حقیقت، ثابت قدم بودند و منافع شخصی خود را فدای هدف والای دین کردند و ما از جوانان دانشجو انتظار داریم همین راه را در پیش گرفته و به آن ادامه دهند و به بزرگان دینی خود اقتدا کنند، زیرا این بزرگان با سیره خود مایه شگفتی جهانیان شدند و خود را در راه ارزش ها و اعتقادات دینی فدا کردند.

حضرت آیت الله حکیم از جوانان حاضر در جلسه خواستند سخنان وی را به گوش جوانان و دانشجویان دیگر برسانند و دوستان و همسالان خود را با گفتار نیکو و بیان نرم به سوی دین و ارزش ها دعوت کنند تا جوانان دردام غرب گرفتار نشوند.

ایشان خاطرنشان کردند: من از مشاهده اهتمام جوانان به دین و مسائل اعتقادی به حال آنها غبطه می خوردم و از خدای متعال می خواهم شما را موفق کند و زیارت شما را قبول کند.

آیت الله سید محمد سعید حکیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha