جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مطلق

حوزه/ دشمنان نظام جمهوری اسلامی از فیلمسازانی نظیر حاتمی کیا که فیلم هایی با مضمون شهدای مدافع حرم می سازند عصبانی هستند و برخی در داخل هم با دشمنان همنوا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم سوگواری از سوی نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد.

در این مراسم  که با حضور اقثشار مختلف مردم، روحانیون ،طلاب و مدیران مدارس علمیه قزوین برگزار شد، حجت الاسلام سید عباس موسوی مطلق ضمن تسلیت این بانوی بزرگوار گفت: در مورد شخصیت فضائل حضرت زهرا(س) باید گفت که دوست و دشمن به آن اقرار داشته و در منابع متعددی ذکر شده است.

وی درباره راهکارهای افزایش معرفت به حضرت زهرا(س) افزود: قرآن کریم به عنوان عالی‌ترین و کامل‌ترین منبع معرفتی محبان و شیعیان، نخستین فضایی است که باید با رجوع و دقت در آن، به اهل‌بیت(ع) معرفت پیدا کرد.

این کارشناس مذهبی با تأکید بر لزوم انس با قرآن و دقت در آیاتی که در مقام و منزلت حضرت زهرا(س) نازل شده، به عنوان راهکاری برای معرفت‌افزایی، یادآور شد: به عنوان مثال، سوره‌های انسان، کوثر، قدر، آیه تطهیر و بسیاری آیات و سوره‌های دیگر باید بیش از پیش مورد مطالعه قرار گیرند و این تأمل و تدبر برای شیعه و سنی و به تعبیری برای هر عاشق و محبّی ممکن است واین امر سبب می‌شود تا با زبان قرآن آشنا شویم و به تبع آن، ابعاد مختلف وجودمان تطهیر می‌شود و رشد می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمنان می خواهند نوعی بی اعتمادی در جامعه را ترویج دهند، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توطئه هایی که دشمنان داشتند، با اقتدا به مسیر خود ادامه می دهد.

این کارشناس مذهبی در پایان اظهار کرد: دشمنان این نظام جمهوری اسلامی از فیلمسازانی نظیر حاتمی کیا که فیلم هایی با مضمون شهدای مدافع حرم می سازند، عصبانی هستند و برخی در داخل هم با دشمنان همنوا هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha