پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کتاب ظرفیت‌های تربیتی مدرسه علمیه مطلوب

حوزه/ کتاب «ظرفیت‌های تربیتی مدرسه علمیه مطلوب» به همت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «ظرفیت‌های تربیتی مدرسه علمیه مطلوب» درصدد پاسخ‌گویی به یکی از نیازهای مدارس علمیه در مورد ظرفیت‌های تربیتی موجود در مدرسه علمیه مطلوب است. کتاب حاضر می‌کوشد ظرفیت‌های تربیتی را در دو بخش مهم یک مدرسه، یعنی ظرفیت‌های نیروهای انسانی در مدرسه (مدیر مدرسه، استاد، استاد اخلاق، استاد مشاور، هم‌حجره، هم‌مباحثه و دوست، کارکنان و کارگزاران مدرسه، بخش‌ها و واحدهای فرهنگی و تربیتی و ظرفیت‌خانواده طلاب) و ظرفیت‌های محیطی مدرسه (فضای فیزیکی مدرسه، ظرفیت‌ تعطیلات حوزه و اوقات فراغت و ظرفیت‌های تربیتی اوقات خاص) بررسی کند و در ضمن آن‌ها، به برخی از آسیب‌ها نیز می‌پردازد و راهکارهایی نیز ارائه می‌دهد.

گفتنی است: این کتاب به سفارش مدیریت مطالعات و برنامه‌ریزی تربیتی معاونت تهذیب و تربیت و  توسط حجت الاسلام و المسلمین کاظم علی‌محمدی به رشته تحریر در آمده است.

خاطرنشان می شود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این اثر به انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، واقع در قم، مدرسه علمیه دارالشفاء، فروشگاه انتشارات یا خیابان معلم، میدان روح الله، روبه‌روی مجتمع ناشران، نمایشگاه دائمی انتشارات حوزه‌های علمیه مراجعه کرده یا با شماره تلفن 37748383- 025 و 37735547- 025 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha