پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا قادری امام جمعه اهل سنت پاوه

حوزه/ ماموستا قادری با تاکید بر ضرورت وحدت امت اسلامی، گفت: در حال حاضر به حکمت مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت داریم، اما متأسفانه آگاهی لازم را نداریم، چرا که دشمنان می‌خواهند ایران را مانند عراق و سوریه لایه‌لایه کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سنندج، ماموستا ملا قادر قادری، از علمای برجسته اهل سنت، در در همایش منطقه‌ای «نقش علما و روحانیت در وحدت امت اسلامی» در سنندج، با تاکید بر ضرورت وحدت امت اسلامی، گفت: ما در ابتدا پرچم‌دار «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَميعاً وَ لا تَفَرَّقُوا» بوده‌ایم، اما چرا در حال حاضر وضعیت به این شکل درآمده است؟!

امام جمعه اهل سنت پاوه ادامه داد: نباید فراموش کنیم که در طول تاریخ علی‌رغم همه تهاجمی که به مسلمانان شده است تنها علما بودند که آستین‌ها را بالا زده و با شعار «وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنين‏» دوباره کار را در دست گرفتند.

وی با اشاره به اینکه نسبت اهل سنت غرب کشور در تعداد شهدا بیش از بقیه استان‌های کشور است، عنوان کرد: در حال حاضر هم باید همچنان اتحاد داشته باشم.

این عالم اهل سنت افزود: در مقابله با داعش هم رکن اصلی علمای اسلامی بوده‌اند و برای همه اقوام و مذهب‌ها دو چیز مهم است؛ حفظ اسلام و ایران که این کار تنها با وحدت شکل خواهد گرفت.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: در حال حاضر به حکمت مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت داریم، اما متأسفانه آگاهی لازم را نداریم، چرا که دشمنان می‌خواهند ایران را مانند عراق و سوریه لایه‌لایه کنند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: همه باید در حال حاضر که چهل سال از انقلاب گذشته است، به دنبال وحدت باشیم، باید هوشیار باشیم و دشمن را از همیشه بیشتر در صحنه بدانیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha