جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام بزرگیان ، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام بزرگیان، هدف و موضوع اصلی در طرح جامع تربیتی را «گفتمان تهذیبی» خواند و گفت: طلاب، محور اصلی طرح جامع تربیتی هستند که در صورت غفلت و عدم اشتیاق و اقبال گفتمان تهذیبی ممکن نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری نشست معاونان تهذیب حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: این نشست با محوریت بررسی طرح جامع تربیتی و برنامه‌های بصیرتی و قرآنی مدارس علمیه سطح استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف تفصیلی طرح جامع تربیتی، راهکارهای عمومی و اختصاصی تدوین شده، گفت: در راهکارهای عمومی مباحث اخلاق، انس با قرآن و حدیث و فضاسازی مدنظر قرار گرفته که امید داریم در هفته‌های آینده، شاهد اجرا شدن هرچه بهتر آن‌ها باشیم.

حجت الاسلام بزرگیان، هدف و موضوع اصلی در طرح جامع تربیتی را «گفتمان تهذیبی» خواند و تصریح کرد: طلاب محور اصلی طرح جامع تربیتی هستند که در صورت غفلت و عدم اشتیاق و اقبال گفتمان تهذیبی ممکن نخواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در پایان با تأکید بر پیگیری اجرای دقیق طرح جامع تربیتی در سطح مدارس علمیه استان، گفت: شورای تهذیب مدرسه با معاونان و مدیر مدرسه نشست‌هایی در این زمینه داشته باشند، تا إن شاءالله به صورتی ویژه و کامل، کلیات و جزئیات آن طرح را به خوبی اجرا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha