شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را موجب اعتمادزایی بین مردم دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: کسانی که در جامعه و نظام اسلامی مسئولیتی برعهده می گیرند می بایست وضع مالی شان بررسی شده و همواره تحت رصد نهادهای نظارتی و بازرسی باشند تا مبادا کسی از جایگاه مسئولیت خود سوء استفاده کرده و اموالی را به ناحق و نامشروع کسب کند.

وی افزود: از این حیث طرح اخیر مجلس مبنی بر اعاده اموال نامشروع مسئولان ، طرح بسیار خوب و لازمی است که اجرای آن ریشه در فرمایشات امام علی(ع) در زمان حاکمیت خویش دارد.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: البته در کنار اجرای چنین طرح هایی که لازمه تحقق عدالت و مقابله با تبعیض و فساد در کشور است، خود نمایندگان محترم مجلس نیز در زمان رای اعتماد دادن به وزرا می بایست دقت کنند کسانی که شایستگی لازم را ندارند عهده دار پست های مهم کشوری نشوند.

وی گفت: بی شک هشدارهای دلسوزانه رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته درباره بحث عدالت و عذرخواهی از بابت عدم تحقق کامل عدالت در کشور، حجت را بر همه مسئولان تمام می کند که بدانند در جامعه و نظام اسلامی و بر اساس گفتمان انقلابی باید پاسخگو باشند و ضمن پذیرش قصور و تقصیرهای خود در صدد جبران مافات برآیند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha