پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد

حوزه/ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد تاکید کرد: هدف مجموعه‌های فرهنگی باید تربیت کادر توانمند و متعهد در تراز انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، شامگاه 12اسفندماه در نشستی با حضور جمعی از فعالان و مسئولین تشکل‌های جبهه انقلاب اسلامی یزد، با اشاره به‌ضرورت توجه بیشتر تشکل‌های جبهه انقلاب اسلامی استان به اصل فعالیت تشکیلاتی و منسجم، گفت: تشکل‌ها باید در راستای جذب حداکثری جوانان و تربیت و رشد آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد با تأکید بر اینکه مجموعه‌های فرهنگی و مردمی باید در راستای تربیت کادر توانمند و متعهد در تراز انقلاب اسلامی درزمینه ها و عرصه‌های مختلف جدی‌تر گام بردارند اظهار داشت: تعالی جامعه و سرافرازی انقلاب در آینده، درگرو انقلابی و کارآمد تربیت شدن جوانان فعال فرهنگی و مستعد امروز کشور است.

وی ادامه داد: این مهم همواره مورد توجه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قرار گرفته و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدارهایی که با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشتند، به‌طور ویژه به این مهم تأکید کردند.

این فعال فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که پیشکسوتان و افراد باتجربه در فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی در استان باید تعامل و توجه بیشتری به قشر جوان داشته باشند، افزود: افراد پیشکسوت و باتجربه در فعالیت‌های انقلابی و ارزشی باید بار دیگر با عزمی راسخ به میدان بیایند و در کنار خود جوانان را پرورش داده و از آن‌ها حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه کنند.

حجت‌الاسلام نجیمی در پایان با اشاره به برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود، بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی بیشتر تشکل‌ها و گروه‌های ارزشی و دغدغه مند تأکید کرد و گفت: مجموعه‌های فرهنگی باید هماهنگ‌تر و جدی‌تر از قبل در عرصه‌های مختلف وارد میدان شوند.

پایان پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha