یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبادی نشست بررسی و نقد نظریه نقدپذیری پیامبر گرامی اکرم

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هنر قرن ۲۱ ظلم، ستم، به محرومان است، گفت: هنر مسجد این است که انسان را زیبا می سازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با رابطین منطقه ای خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، اظهار داشت: مسئولیتی که شما بر عهده دارید مسئولیتی بزرگ است که باید در انجام آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه شرط اول کار شما این است که هنر شما با هنر دیگران فرق دارد، افزود: شما باید فرق بین مسئولیت و هنری که دارید با آنچه که دیگران انجام می دهند را بشناسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هنر به معنای پرورش استعدادها است که گاهی در تلویزيون این هنرها زیاد نمایش داده می شود اما باید توجه داشته باشید، هنر شما با دیگر هنرها فرق دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هنر مسجد این است که شما همه هنرهای عالم را با انواع مختلف در نظر بگیرید، افزود: تفاوت هنر شما این است، هیچ گاه وقت خود را بر روی خود انسان صرف نمی کنید زيرا می خواهید استعدادها را پرورش دهید و پیامبران هم برای پرورش استعدادهای انسان گام برداشتند.

وی بیان داشت: اگر استعدادهای انسان به فعلیت رسید همه هنرها تغییر پیدا می کند و اگر به هنر قرن 21 نگاه شود جز ستم، ظلم، زور و استبداد چیزی دیگر نیست و این هنر قرن 21 با کشتار مردم مظلوم همراه است.

امام جمعه بیرجند گفت: هنر مسجد انسان را زیبا می کند و مراد از زیبایی، زیبایی ظاهری نیست، بلکه پرورش استعدادهای انسان است اگر استعدادهای انسان رشد یافت، انسان زیبا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هنر پیامبر(ص) در اخلاق نیکو بود، افزود: هنری که مسجد بر روی انسان اثر می گذارد هیچ گاه از بین نمي رود و نقش اصلی آن انسان سازی است که شما باید در گام نخست از خود و خانواده آغاز کنید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha