جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام طباطبایی اشکذری

حوزه/ حجت الاسلام اشکذری گفت: سوریه همواره در خط مقاومت بوده و فلسطین نیز با مقاومت به تجربه های خوبی رسیده است و حامیان داعش در مرحله پساداعش هم راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از سوریه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه، در سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نشست علمائی سوریه گفت: این نشست در صدد ترویج فرهنگ مقاومت و وحدت است و تردیدی نیست که نتیجه آن پیروزی خواهد بود.

ایشان افزود: حضور علمای برجسته از کشورهای ایران، عراق، لبنان و سوریه بیانگر این است که همگی ما در خط مقاومت و دشمنان اسرائیل هستیم و کسانی که از داعش و گروه های تکفیری حمایت کردند در مرحله پساداعش هم به جایی نخواهند رسید.

نماینده مقام معظم رهبری تاکید کرد: سوریه همواره در خط مقاومت بوده و فلسطین نیز با مقاومت به تجربه های خوبی رسیده و ما در روزهای پیروزی انقلاب ایران اعلام می کنیم که پیروزی انقلاب ایران به خاطر مقاومت و ایستادگی مردم بود.

ایشان ادامه داد: انقلاب اسلامی فقط در ایران به پیروزی نرسید، بلکه شوق و اشتیاق به پیشرفت و معرفت دینی را در منطقه ایجاد کرد و تمام اینها به خاطر توکل بر خدا، یاری مردم ایران و رهبری حکیمانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha