جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم افتتاح استودیو ۱۱۰ مرکز رسانه ای ولایت

حوزه/ مدیر شبکه جهانی ولایت از تاسیس شبکه اسپانیولی زبان این شبکه در آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی در مراسم افتتاحیه استودیو 110 مرکز رسانه ای ولایت گفت: برنامه های رسانه ای کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی، امروز همزمان با سالروز حضرت میلاد حضرت زهرا(س) آغاز می شود، این کنگره در اردیبهشت ماه سال آینده زیرنظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار خواهد شد، تولید 120 برنامه رسانه ای برای کنگره را به زبان های مختلف در نظر گرفتیم.

وی اظهارکرد: مرکز رسانه ای ولایت زیرنظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاسیس شد؛ این مرجع عظام تقلید تعداد زیادی از مراکز و مدارس علمیه را بنیان گذاشتند؛  تاسیس مرکز رسانه ای ولایت جزو کارهای ارزشمند ایشان است.

مدیر موسسه جهانی ولایت بیان کرد: این مرجع تقلید با آینده نگری چند سال پیش این مرکز را تاسیس کردند، مرکز رسانه ای ولایت به زبان های فارسی، عربی و هوسا برنامه تولید می کند.

وی با ذکر این مطلب که استودیو 110 این مرکز در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) قرار دارد، بیان کرد: شبکه جهانی ولایت در عرصه جنگ رسانه ای به تکلیف خودش بیش از گذشته عمل می کند و به زودی شاهد افتتاح شبکه انگلیسی مرکز رسانه ای ولایت خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی اظهارکرد: این شبکه به دنبال برنامه های بزرگی است که بتواند فرهنگ متعالی اهل بیت(ع) را به جهان معرفی کرند؛ در همین زمینه تاسیس یک شبکه به زبان اسپانیولی جزو برنامه های آینده این مرکز است تا با اسلام هراسی و شیعه هراسی مقابله کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha