جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر جنبش حرکت لبیک یا رسول الله

حوزه/ مولوی اشرف آصف جلالی در واکنش به ستایش دولت پاکستان از سوی امام جماعت کعبه گفت: اگر شیخ صالح از کار های ضد اسلامی این دولت خبر داشت این گونه دولت را ستایش نمی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ مولوی اشرف آصف جلالی رهبر جنبش حرکت لبیک یا رسول الله در واکنش به ستائش دولت پاکستان از سوی امام جماعت کعبه گفت: اگر شیخ صالح از کار های ضد اسلامی این دولت خبر داشت این گونه در مورد دولت ستائش نمی کرد و عمل امام کعبه بدون آگاهی از کارهای دولت بسیار نگران کننده است.

او گفت: شیخ صالح باید می دانست که کار های ضد اسلامی که دولت نواز شریف در پاکستان انجام داده در 14 قرن قبل هم سابقه ای نداشته است، زیرا این دولت همان دولت است که از علما خواسته بود سود بانکی را حلال اعلام کنند و بدین ترتیب از این دولت هر فعل قبیحی صادر می شود.

وی در واکنش به پرتاب کفش به نخست وزیر سابق پاکستان در مدرسه جامعه نعیمیه گفت: وقتی میا نواز شریف رهبر حزب مسلم لیگ و نخست وزیر سابق پاکستان عقیده دارد که بگوان و خدا یکی است آن چنین اتفاق عادی است.

گفتنی است که میا نواز شریف رهبر حزب مسلم لیگ و نخست وزیر سابق پاکستان که برای شرکت در مراسم سالانه جامعه دارالعلوم نعیمیه لاهور در این مرکز حاضر شده بود، هنگامی که برای سخنرانی پشت تریبون قرار گرفت با کفش توسط یکی از حاضرین مورد حمله قرار گرفت.

این فرد که گفته می شود از فارغ التحصیلان سابق همین مدرسه بوده توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است.

مفتی راغب نعیمی سرپرست این مدرسه در کنفرانس خبری ضمن محکوم نمودن این واقعه از مقامات امنیتی تحقیقات کامل درباره این واقعه را خواستار شد، وی هم چنین انتساب این فرد به جامعه نعیمیه قبل از تحقیقات را قضاوتی زودهنگام دانست و از اجماع تمام مسئولان و اساتید و طلاب مدرسه در محکومیت این واقعه خبر داد.

لازم به ذکر است نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان پس از افشای پرونده فساد و تحقیقات رد صلاحیت شده و از مقام خود عزل گردیده بود پس از مدتی حکم به عدم صلاحیت وی به عنوان ریاست حزب سیاسی نیز صادر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha