شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و الملسمین محمود ملک دار

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ملک دار، گفت: پیش‌بینی شده است بیش از ۲۵۰۰ نفر از طلاب و خانواده‌هایشان از مناطق عملیاتی جنوب در بازه زمانی اسفند ۹۶ لغایت فروردین ۹۷ بازدید کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک دار، رئیس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون بازدید عموم مردم از مناطق عملیاتی جنوب، اظهارداشت: از آنجایی که مقام معظم رهبری تأکید فراوان بر حفظ و بازدید عموم مردم از مناطق عملیاتی جنوب و غرب دارند و در واقع این رو زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس می‌دانند، ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور، تدابیر ویژه‌ای را برای بازدید و زیارت بامعرفت آحاد جامعه اتخاذ کرده است.

وی با اشاره به اعزام طلاب و روحانیون مدارس علمیه سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب، گفت: پیش‌بینی شده، بیش از ۲۵۰۰ نفر از طلاب و خانواده‌هایشان از مناطق عملیاتی جنوب در بازه زمانی اسفند ۹۶ لغایت فروردین ۹۷ بازدید کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ملک دار، پیرامون بازدید یک هزار و ۲۰۰ نفری طلاب استان قم در بهمن‌ماه گذشته، بیان کرد:  در دهه مبارک فجر گذشته حدود یک هزار و ۲۰۰ طلبه و روحانی از ۱۵ منطقه عملیاتی بازدید کرده و رهاورد آن نیز ارتقاء بنیه‌های معرفتی و اعتقادی آنان بود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، با اشاره به ویژه‌برنامه ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور در جشنواره رهاورد سرزمین نور، گفت: با توجه به ضرورت پاسداشت تلاش‌های خالصانه شهدای طلاب و روحانی، یک شب از جشنواره بزرگ رهاورد سرزمین نور، با موضوع نقش حوزویان و روحانیت در دفاع مقدس، به حوزه‌های علمیه کشور اختصاص یافت.

وی تقدیر از تلاش‌های مجدانه آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان را یکی از بخش‌های اصلی جشنواره رهاورد سرزمین نور دانست و افزود: سخنرانی آیت الله اعرافی و همچنین تجلیل از خانواده شهید سال راهیان نور حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین شیرازی، از دیگر بخش‌های این جشنواره هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح بازدید طلاب سطح ۱ از مناطق عملیاتی جنوب، بیان کرد: پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، معین شد که از سال آینده کلیه طلاب سطح ۱ از مناطق عملیاتی جنوب بازدید و با آرمان و میثاق شهدا، عهد و پیمان بندند.

رئیس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه، در پایان تقویت شبکه مبلغین را در دستور کار این ستاد عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون بیش از ۱۵ هزار نفر در این شبکه عضو هستند که وظیفه تبلیغ در مناطق عملیاتی، همراهی با کاروان‌ها، روایت گری و... را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha