جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غذای تبرکی حرم حضرت معصومه

حوزه/ حجت الاسلام بهشتی پور گفت: میهمانی سفره پر خیر و برکت حرم بانوی کرامت آرزوی هر زائری است، لذا زائرین و مجاورین می توانند جهت شرکت در قرعه کشی فیش غذای تبرکی با مراجعه به ربات تلگرامی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این قرعه کشی شرکت نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جواد بهشتی پور با اعلام شروع به کار ربات تلگرامی آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: ربات تلگرامی حرم بانوی کرامت به آدرس astan_QomBot@، جهت ارائه خدمات به زائران و مجاوران، با امکانات زندگی نامه و فضایل، زیارتنامه صوتی و تصویری، ختم قرآن و اذکار، راهنمای زائر، اماکن اقامتی و زیارتی قم، حرم شناسی، ثبت نام قرعه کشی فیش غذای تبرکی، برنامه ها و مسابقات، رسانه، نقشه حرم و قم، خدمات زائر، نظر سنجی، ارتباط با بخش های مختلف و تلفن های ضروری حرم مطهر کار خود را آغاز کرده است و علاقه مندان می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به توزیع فیش تبرکی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  در ایام تعطیلات نوروز 97 یادآور شد: میهمانی سفره پر خیر و برکت حرم بانوی کرامت آرزوی هر زائری است و لذا زائرین و مجاورین می توانند جهت شرکت در قرعه کشی فیش غذای تبرکی با مراجعه به ربات تلگرامی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و ثبت مشخصات خود از 3 تا 13 فروردین از این فیش استفاده نمایند و به افرادی که انتخاب می شوند از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور، با اشاره به اعیاد مبارک ماه رجب گفت: قرعه کشی اسامی و القاب اهل بیت(ع) ویژه ماه رجب در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت افزود: صاحبان اسامی و القاب مبارک ، حضرت محمد صلی الله علیه و آله، حضرت علی، امام محمد باقر، امام کاظم، حضرت زینب و حضرت فاطمه معصومه علیهم السلام، می توانند با مراجعه به ربات تلگرامی آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام و ثبت اطلاعات در دکمه برنامه ها در این ربات تلگرامی اسامی و مشخصات خود را ثبت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند تا 27 فروردین مشخصات خود را ثبت کنند و نتایج نیز اواخر فروردین ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی سعیدی تبار IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    1 0
    خیلی دوست دارم غذای تبرکی حضرت معصومه رابخورم