جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: امدادگران جهادگران واقعی در راه خدمت به مردم جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امروز در دیدار نوروزی با تعدادی از امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر این استان کار امدادرسانان را شغل بسیار خداپسندانه دانست و اظهار داشت: امدادگران با کمک به مردم کار بسیار مهم و خداپسندانه‌ای انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در امدادرسانی پیشگام هستند، تصریح کرد: کار امدادرسانی به مردم بسیار ارزشمند است و دارای اجر بزرگی در نزد خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه این امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان همیشه آماده کمک‌رسانی به مردم بوده و شبانه‌روز آماده کمک‌رسانی هستند، افزود: این افراد جهادگران واقعی در راه امدادرسانی به مردم جامعه هستند که کار آن‌ها در هنگام وقوع بحران‌ها بسیار به چشم می‌آید.

آیت‌الله شاهچراغی با اذعان به اینکه مردم همیشه قدردان فعالیت‌های امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان هستند به این امدادگران خاطرنشان کرد: شغل آنان دارای جایگاه بسیار والایی بوده و علاوه بر مردم در نزد خداوند اجر ویژه‌ای دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از نزدیک با نحوه فعالیت امدادگران در طرح نوروزی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در این استان آشنا شد و از امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال این استان ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha