شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند یک عزم همگانی است، گفت: حمایت از تولیدات داخلی کارسازترین حمایت از استقلال اقتصاد کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تهران، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: «اشتغال»، «رشد اقتصادی»، «خودکفایی» و «عزت ملی» چهار پیامد و اثر مهم در حمایت از کالاها و تولیدات ملی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تکیه‌بر تولیدات داخلی و کالای ایرانی را ضامن استقلال اقتصادی دانست و افزود: تنها راه رهایی از بحران های اقتصادی، برطرف کردن مشکلات، بالندگی، رشد و استقلال کشور، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است و ترویج فرهنگ مصرف تولید داخلی در راستای تقویت اقتصاد کشور اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی بزرگ‌ترین و کارسازترین حمایت از استقلال و اقتصاد کشور است، افزود: حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی می‌تواند برای حفظ و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که در سال 97 مسئولان دست‌اندرکار کشور نیازهای تولیدکنندگان را در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور مرتفع کنند، خاطرنشان کرد: از تولیدکنندگان نیز خواستار این هستیم که کیفیت کالاها و محصولات خود را ارتقا دهند تا رغبت و انگیزه مردم نسبت به حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی دوچندان و افزایش یابد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند، افزود: تحقق شعار سال نیازمند یک عزم همگانی است و مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال جدید ابتدا آحاد مردم و سپس مسئولان را در حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی خطاب قراردادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از چندین سال قبل، مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی را دنبال کرده است و در بعد سازمانی تا حدود بسیار زیادی به شعار حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی عمل کرده و طبق گزارش مسئولان پشتیبانی سپاه، این نهاد انقلابی همواره از تولید داخلی و ملی در کشور را استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha