شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یک بانوی محجبه در یکی از بیمارستان های آمریکا مورد حمله قرار گرفت

حوزه/ یک بانوی محجبه ۱۹ ساله در بیمارستان بومان در دیربون ایالت میشیگان توسط فرد مهاجمی از پشت سر مورد حمله قرار گرفت و نگهبانان بیمارستان به موقع اقدامی برای توقف این حمله انجام ندادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، یک زن محجبه در یکی از بیمارستان های ایالت میشیگان در آمریکا توسط یک فرد مهاجم مورد حمله قرار گرفته است.

تصاویر دوربین های امنیتی به دست آمده از بیمارستان بومان در دیربورن نشان می دهند مردی از عقب به یک بانوی مسلمان 19 ساله نزدیک شده و پیش از اینکه نگهبان اقدامی برای جلوگیری انجام دهد، چندین مرتبه از ناحیه سر به او ضرباتی وارد می کند.

به گفته پلیس دیربورن فرد مهاجم جان سالواتوره دلیز 57 ساله بوده و در آن روز از بیمارستان مرخص شده است. نگهبانان بیمارستان وی را متوقف ساخته و پلیس نیز او را به جرم تهاجم بازداشت کرد.

بانوی مسلمانی که مورد تهاجم قرار گرفته از بیمارستان به سبب متوقف نساختن به موقع این فرد و عدم وجود امنیت در فضای بیمارستان شکایت کرده است.

ماجد مغنی، وکیل وی در این باره به خبرنگاران گفت: ما بیمارستان را به سبب عدم مراقبت از امنیت دیگر بیماران مورد بازخواست قرار می دهیم. وظیفه نگهبانان بیمارستان تضمین امنیت بیماران است تا دیگر مردم به این شیوه ای که موکل من مورد هجوم قرار گرفت آسیب نبینند.

به گفته این وکیل، حمله به این بانوی مسلمان با انگیزه نژادپرستی و اسلام هراسی انجام گرفته است.

مغنی گفت: پس از این حادثه او دیگر آدم سابق نخواهد بود. او از نظر عاطفی مورد استرس قرار گرفته و از این پس همیشه پشت سرش را می پاید تا فرد دیگری به او این گونه حمله نکند.

گفتنی است اسلام هراسی در سال های اخیر افزایش قابل توجهی در آمریکا داشته است. به ویژه اینکه دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده  و سیاست های تبعیض آمیز وی علیه مسلمانان و دیگر اقلیت ها و همچنین تعصب رسانه ای علیه مسلمانان و اسلام در این کشور نقش قابل توجهی در بروز این اسلام هراسی بی سابقه داشته است.

به گفته شورای روابط اسلامی آمریکایی «کایر» رقم جرایم نفرت محور در نیمه نخست سال 2017  میلادی افزایش 91 درصدی در مقایسه با زمان مشابه در سال 2016 داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha