جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 445067
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
امام جماعت مسجدی در سرزمین های اشغالی ترور شد

حوزه/ شیح محمد سعادت، امام جماعت مسجد «توحید» در شهر «ام الفحم» واقع در فلسطین اشغالی، بامداد امروز توسط افراد ناشناس ترور شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از منابع محلی، امام جماعت مسجد توحید در شهر ام الفحم واقع در سرزمین های اشغالی بامداد امروز، 3 آوریل توسط افراد ناشناس ترور شده است.

شیخ محمد سعادت، 45 ساله امام جماعت این مسجد در فلسطین اشغالی پس از خروج از درب مسجد با شلیک گلوله افراد ناشناس ترور و به شهادت رسید.

نیروهای امدادگر و پزشکی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند اما با توجه به شدت جراحات وارده، تلاش برای نجات جان وی ناکام ماند.

پلیس اسرائیل پس از دریافت گزارش این تیراندازی در محله «المیدان» در محل حاضر شده و متوجه شدند که یکی از ائمه جماعت فلسطینی هدف ترور قرار گرفته است. نیروهای رژیم صهیونیستی مدعی هستند که تحقیقاتی در این زمینه آغاز کرده اند اما هیچ فرد یا افرادی به جرم این ترور بازداشت نشده یا خبر آن منتشر نشده است.

خانواده وی ضمن محکوم کردن این جنایت، آن را عبور از خط قرمز عنوان کرده و اعلام کردند هیچ دلیل واضحی برای این جنایت بی رحمانه وجود نداشته است. خانواده وی گفتند: اگر تروریست ها به مساجد نیز حمله کنند، هیچ امنیتی برای مردم فلسطین باقی نخواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha