جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مرتضی محمدیان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برپایی ۱۲خیمه معرفت در بقاع متبرکه و ساحل خلیج فارس، گفت: در تعطیلات نوروزی در ۶۵ امامزاده استان بوشهر نماز جماعت در سه نوبت با حضور زائران و گردشگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در استان بوشهر در تعطیلات نوروز، یک میلیون و ۲۰۵ هزار نفر به آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان مشرف شدند.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان با اشاره به اجرای هفتمین سال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان بوشهر اظهار داشت: این طرح از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در ۷۵ بقعه متبرکه شاخص استان بوشهر اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مراسم ویژه تحویل سال در بقاع متبرکه استان بوشهر اجرا شد افزود: در اجرای طرح آرامش بهاری  ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدای مدفون در بقاع متبرکه، مراسم ویژه عزاداری شهادت امام دهم(ع) برگزار شد.

مدیرکل اوقاف استان بوشهر، برگزاری ادعیه مناسبتی، برپایی خیمه‌های معرفت را از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری دانست و تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، نگه‌داری کودکان، پرسمان اعتقادی، ایستگاه مشاوره وقف، زنگ تفریح ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در خیمه های معرفت استان بوشهر بود.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه ۶۰ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم برای اجرای طرح آرامش بهاری مشارکت داشتند، گفت: برگزاری مراسم جشن میلاد امام نهم(ع) و همچنین میلاد امام اول علی(ع) اجرای مسابقات فرهنگی وتفریحی، ایستگاه سلامت با ویزیت رایگان، توزیع بروشور معرفی امامزادگان استان، توزیع کتابچه طرح آرامش بهاری از دیگر برنامه‌های  بقاع متبرکه استان بوشهربوده است که برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برپایی ۱۲خیمه معرفت در بقاع متبرکه  و در ساحل خلیج فارس، ابراز کرد: در تعطیلات نوروزی در ۶۵ امامزاده استان  بوشهر نماز جماعت در سه نوبت با حضور زائران و گردشگران برپا شد.

وی با بیان اینکه در طرح آرامش بهاری بیش از ۵۸ هزار نفر در بقاع متبرکه استان اسکان یافتند، افزود: در سطح استان بوشهر پنج هزار نفر خادم افتخاری اجرای طرح آرامش بهاری و خدمت رسانی به زائران را پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام محمدیان افزود: همچنین اکیپ‌های بازرسی این اداره کل در خصوص نظافت و نحوه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان روزانه از بقاع متبرکه و میزبانی این طرح بازدید می‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha