پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سالار شهیدان

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز، اردوی جهادی را با هدف کمک به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب در ایام نوروز برپا کردند.

حجت الاسلام علیرضا سالک مدیر مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، ابراز داشت: اردوی جهادی طلاب و روحانیون و اساتید مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز از اوایل سال جدید در شهر زلزله زده سرپل ذهاب برپا شده است.

وی افزود: این اردوی جهادی متشکل از ۹۰ نفر از طلاب، روحانیون و اساتید مدرسه علمیه تا ۱۴ فروردین در استان کرمانشاه تشکیل شده است، این طلاب در قالب ۱۰ گروه در شهر سرپل ذهاب اقدام به تخریب خانه های ویران شده براثر زلزله، احداث خانه جدید، احداث حمام و سرویس بهداشتی، دیوارکشی منازل و ... می کنند.

مدیر مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز با اشاره به اهداف تشکیل این اردوی جهادی، اظهار داشت: هدف از برپایی اردوی جهادی این بود تا طلاب، کار سخت را تجربه کنند و روحیه خدمت رسانی به مردم در آن ها تقویت شود، چرا که روحانی در بطن مردم و خادم مردم است و باید کارهای خود را با نیت الهی انجام دهد و با برپایی این اردوی جهادی، این روحیه را در طلاب تقویت و ارتقا می دهیم.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه طلاب در کنار انجام عملیات عمرانی، به امر تبلیغ نیز می پردازند، تاکید کرد: حضور طلاب و روحانیون در منطقه سنی نشین سرپل ذهاب بسیار اثرگذار بود و شور و شوق خاصی در بین مردم ایجاد کرد و روحیه ویژه ای به اهالی این منطقه زلزله زده تزریق کرد.

وی خاطرنشان کرد: این ششمین اردوی جهادی طلاب و روحانیون مدرسه سالار شهیدان تبریز است که پنج اردوی گذشته در روستاهای منطقه چاراویماق استان آذربایجان شرقی برپا شده بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha