پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قوای سه گانه به خصوص دولت و مجلس باید بتوانند زمینه و شرایط لازم برای حمایت از کالای ایرانی را به خوبی فراهم کنند.

روح‌الله بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، ابراز داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند مخاطب شعار امسال همه مردم و مسئولان هستند؛ لذا ما در سایه یک همدلی و همگرایی ملی می توانیم به هدف مهم تقویت تولید ملی و حمایت از کالای ساخت داخل دست پیدا کنیم.

وی افزود: در وهله نخست قوای سه گانه و همه مسئولان موظف هستند که زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی را فراهم کنند به خصوص بنگاه های کوچک و زودبازده که در وضعیت فعلی اقتصادی می توانند ایفاگر نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور باشند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: در مرتبه بعد این مردم به عنوان مصرف کنندگان هستند که با خرید و مصرف کالای ایرانی، شرایطی ایجاد می کنند که با رونق کالای ایرانی، زمینه اشتغال فرزندان این آب و خاک فراهم شود به جای این که با خرید کالای خارجی ، زمینه شغل برای خارجی ها را مهیا کنیم.

وی بیان داشت: البته مردم انتظار به حقی دارند مبنی بر این که کالاهای تولید داخل کیفیت مناسبی داشته باشد؛ لذا هم تولیدکنندگان باید به این انتظار پاسخ دهند و هم این که مجلس و دولت شرایطی فراهم کنند که تولیدکنندگان با علاقه و رغبت لازم به سمت ارتقای کیفی محصولات خود باشند.

بابایی گفت: بی شک چنانچه همه ما دست به دست هم دهیم و مصرف کالای ایرانی را جزو اولویت های امسال و دیگر سال ها قرار دهیم، بی شک در زمینه اشتغال گام های بسیار خوبی برداشته و به سهم خود در رونق اقتصاد ملی به ایفای نقش پرداخته ایم.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha