پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اکبر میرشکار رئیس کمیته امداد قم

حوزه/ در سال گذشته جشن توانمندی ۱ هزار ۳۰۰ نفر برگزارشد و این افراد از زیر پوشش این کمیته بیرون رفته اند، ثمره این مسئله در سال جدید بیشتر مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، میرشکار پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد، با بیان این که با وجود مشکلات مالی، کمیته امداد 21 درصد رشد مالی از سوی خیرین داشته است، گفت: همین مسئله و کمک خیرین باعث شد مشکلات بسیاری از نیازمندان برطرف شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که در سال گذشته جشن توانمندی 1 هزار 300 نفر برگزار شد و این افراد از زیر پوشش این کمیته بیرون رفته اند، افزود: ثمره این مسئله در سال جدید بیشتر مشخص خواهد شد.

وی عنوان کرد: میرشکار با بیان این که یکی از اهداف این کمیته شناسایی افراد بی بضاعت است، عنوان کرد: کمیته امداد جدای از کمک مالی به نیازمندان، در مسائل آسیب‌شناسی اجتماعی نیز فعالیت جدی آغاز کرده و در این رابطه برنامه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده های نیازمند در حال پیگیری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: از دیگر برنامه این کمیته، امید دادن و برگرداندن خانوادهای تحت پوشش کمیته امداد به زندگی است که در این رابطه  149 زن مطلقه به زندگی برگشتند.

40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha